Música Novembre-Gener ’08/09

Estrenem secció, nois (i noies). Doncs sí, me n’he donat compte que des de que tinc una connexió a Internet “decent” escolto molta més música i no passa un mes que no descobreixi un grup nou per alguna web o me’l recomani algú. És per això que vull compartir amb vosaltres el que em sembla tota la música que passa per les meues orelles.

Segons last.fm, el ranking dels grups que he escoltat més aquests últims tres mesos han estat aquests:

  1. Amaral. La seua cançó Kamikaze ha estat la més escoltada (no sé què em passa amb aquesta cançó…). I bé, això, que són bons i m’agraden molt.
  2. Extremoduro.  Des de que vaig anar al concert que ho escolto molt més, sobretot cançons tan “xules” com Ama, ama, y ensancha el alma, Primer movimiento: el sueño i Salir.
  3. Mägo de Oz. Que queda relegat al tercer lloc. És possible que estigui canviant el tipus de música que solia escoltar? Recordo que no fa molt de temps (un any) l’escoltava al despertar-me i fins que no anava a dormir no l’apagava.
  4. Evanescence. He escoltat molt cançons com My immortal, My last breath i Everybody’s fool. Molt bones totes elles.
  5. Maná. No tant però també.

A més, aquest mes he ampliat la meua biblioteca musical amb:

  • Nightwish. Boníssim! M’ho va recomanar un del last.fm i està molt bé. Paregut a Mägo de Oz però amb anglès.
  • Luar na Lubre. És un grup gallec que toca adaptacions de cançons tradicionals i no tant tradicionals (com la de Os animais, jajaja). Us recomano especialment el tema Tu gitana.
  • Tears for Fears. Banda anglesa que també està bé. M’agrada Mad world, sobretot per la lletra.
  • AC/DC. Ja que recentment han tornat a la càrrega, he volgut escoltar alguns dels seus treballs anteriors. Highway to Hell i Back in Black són mítiques!
  • Evanescence. Me n’he donat compte de que em faltava un disc, Origin.
  • Lax’n’Busto. He escoltat una mica el disc Objectiu: la lluna.
  • The Flaming Lips. El seu àlbum Zaireeka està composat per quatre discs que s’han de reproduir simultàniament. M’ho vaig passar molt bé mirant de “quadrar-los” per que sonessin tots alhora.
Anuncis

Deixa un comentari

