Torno a ser aquí

Després d’una bona temporada sense escriure res al blog, crec que ja es hora de que torni a deixar constància d’alguna de les idees que em ronden pel cap per alguna banda.

No és una decisió fortuïta. Ahir per la nit vaig conèixer una noia estudiant a la sala d’estudi que em llegia textos escrits per ella i un d’un altre noi. Jo li vaig llegir El Secret de la felicitat, d’aquest mateix blog. Me’n vaig donar compte del munt de coses que tinc per contar, sobretot ara, que he tornat del viatge més espectacular de la meua vida.

No n’havia parlat al blog, però aquest estiu he fet el Camí de Santiago, des de St Jean fins Finisterra. No descriuré ara tot el que vaig viure, però va ser d’una intensitat tan gran que em va canviar per complert. Pot ser és per això que no he escrit durant tots aquests mesos, perquè necessitava aclarir idees i renovar-les després de tot el que vaig viure. Ara tampoc tinc gaire clares les coses, però no importa. En realitat, és millor així, significa que no tinc un camí marcat, que el vaig traçant a mesura que camino, que estic obert a tot el que vingui, que estic atent. En una sola paraula, que sóc viu. Benvinguts de nou.

Anuncis

Deixa un comentari

