Campanya Dove

Els que em coneixeu sabeu que mai faria difusió d’una campanya publicitària de cap empresa si la campanya no fos realment bona. Doncs bé, Dove m’ha sorprès.

Dove “Evolution”

El setembre de 2006 va treure un anunci a la televisió que va ser molt polemitzat. Realment impressionant. Jutgeu per vosaltres mateixos.

No creus que la nostra percepció de la bellesa està distorsionada?

DOVE “Onslaught”

Ja fa temps les protagonistes dels anuncis d’aquesta empresa són dones normals i corrents (vull dir que no hi ha entre elles cap “bellesa”), apostant així per el que anomenen “la bellesa real”. Un altre vídeo que pot cridar la atenció és aquest de més abaix.

Parla amb la teua filla abans que la industria de la bellesa ho faci.

DOVE “Onslaught(er)”

Finalment us deixo amb la resposta al vídeo anterior de Greenpeace. No té desperdici 😉

El 98% del bosc indonesi haurà desaparegut quan Azizah compleixi 25 anys. La majoria és destruït per a fer oli de palma, que és utilitzat per fer productes Dove. Parla-ho amb Dove abans que sigui massa tard.

Ho he vist a | objectiu.net

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s